A whole new week...!

Hallåjj! Blää idag sprang vi i Vitan :/ Men jag blev ändå ganska nöjd, fem varv på 23 min OCH JAG HAR INTE TRÄNAT PÅ HELA SOMMAREN! Haha, men jobbigt var det ju. På svenskan har jag typ världens roligaste grupp, det är ju skoj men jag kommer aldrig få något gjort alltså... Usch, kommer säkert sänka mig :S Nej, skärpning!

Efter skolan chillade man omkring med Black Tops. Haha XD Det var i alla fall jag, Elli, Maja och Milou. Vi satt på Donken men jag och E har ju börjat vårt nya nyttiga liv så för oss blev det youghurt, hälsobröd och frukt i stället för Chocolate Dream. Duktigt!  WOHOO, tapeterna är klara! Det blir verkligen så himlans fint! Tack Pelle! ^^ Nej, nu ska jag flytta tillbaka bokhyllan :P

Ha're!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0