Äej fast

Nu får ni ta och börja bli fler läsare igen alltså! Haha :P

I alla fall, dagen blev ganska bra trots den jobbiga starten... ;) Gjorde faktiskt en väldigt fin liten fiskgratäng om jag får säga'rt själv XD Haha, nej men sen var det kul på syslöjden också, min frööken diggade ju min väska väldigt mycket för en vecka sen (excellent smööör) och nu tyckte hon att jag hade världens sötaste pärm och att jag ritade superfint, muahahhaha mantequilla here I come! Att det var mamma som ritat en stor del av bilderna måste vi ju inte nämna... Nej hörrni, nu ska jag plugga järnet med Signe. Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Natalie´s

sv: häftigt!

snygg blev du iallafall ;)

2008-09-17 @ 18:51:29
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0