After eight

Jag och mina egobilder alltså...

Hej igen! Kom just hem från Ikea. sjuukt mycket folk alltså, är helt slut. Men det var lite tokigt för mitt bland alla soffor och kökslådor fann jag Ella och hennes kompis som åkte rullskridskor! Haha, dom hade åkt dit bara därför. Tuffa tjejor! ;) I alla fall så hittade vi en bra garderob, med spegelskjutdörrar och allt! Sen hittade vi lite andra skojjiga grejor också, bland annat en urfin lampa/kristallkrona och lite rosa lakan :D

Resten av kvällen ska jag bara vara hemma, ska bli såå skönt att bara ta det lugnt, ska nog göra en ansiktsmask och lite så :) Borde nog plugga lite också, men jag "sparar" nog det till i morgon...

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0