Aj då

Nu blev det lite sent igen, och jag som lovat mig själv att jag skulle sova klockan tolv... Men alltså det är ju så himla mycket just nu, en massa läxor, en massa skolarbete att göra hemma eftersom man inte hinnr allt i skolan, träna så mycket det går (alltså typ aldrig) och sen måste man faktiskt umgås. Dessutom ska man göra allt med ett stort jävla leende på läpparna! Så när hade dom tänkt sig att man skulle sova liksom!? Järnspikar, om jag inte somnar snart kommer jag vara helt död i morgon, och det får ju inte bara häna eftersom vi har matteprov! Stoppa tiden, någon!?

Men en kulig sak är i alla fall att mina garderober har kommit nu! EXCELLENT! Och det äckziilääntaste är att en del av dom (alltså typ hela ena väggen kommer täckas av garderober HEAVEN!) är med spegelsjuktdörrar. Kind of najs alltså!


Jag lär ångra att jag la upp denna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0