Alltid lika svårt med rubrik

God morgon på er! Idag ska vi gå och shoppa lite, får se om jag hittar något bra. Antagligen inte, brukar vara rätt "kinkig" eller så gör jag världens impulsköp som jag aldrig använder... Men men, jag tror inte jag är ensam om det...? Nu ska vi snart äta lite frukost men först tänkte jag skojja till det lite med en sån här "vad betyder ditt namn-grej"

A - Bästa en pojk/flickvän kan begära.
B - Alla vill ha dig.
C - Riktigt barnslig.
D - Gillar att dansa loss.
E - Jättebra kyssare.
F - Sexig.
G - Skiter i vad andra tycker.
H - Har bra personlighet och utseende.
I - Helt underbar i sängen.
J - Alla avgudar dig.
K - Vild och galen.
L - Alla älskar dig.
M - Bästa kyssaren som finns.
N - Du kan behålla hemligheter.
O - As sexig, grr
P - Populär bland alla.
Q - Ful.
R - Helt GALEN.
S - Lätt att bli kär i.
T - Omtänksam och bryr sig.
U - Kingen på att bara ta det lugnt.
V - Lat.
W - Tänker sig inte för.
X - Jättebra i skolan/på jobbet.
Y - Gillar att rocka loss.
Z - Alltid redo.

I - Helt underbar i sängen.
N - Du kan behålla hemligheter.
G - Skiter i vad andra tycker.
E - Jättebra kyssare.
B - Alla vill ha dig.
O - As sexig, grr
R - Helt GALEN.
G - Skiter i vad andra tycker.

Haha, så sant så sant, NOT! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0