Att vakna på fel sida

Åh herreguud,  idag var det ännu jobbigare att gå upp! Vad fan har hänt? Förut snoozade jag en gång, gick upp och var pigg en kvart senare. Nu snoozar jag typ fem gånger och är lika jävla trött hela dagen!
I alla fall, efter 40 minuter har jag äntligen lyckats rulla ur täcket och kravlat mig ut i köket. Jag öppnar kylskåpet och den där häääärliga kylskåpsodören hälsar mig välkommen. Tack för den liksom! Men sen finns det inte heller någon frukost! Youghurten är slut, brödet är slut, müslin har inga fruktbitar kvar, okej dom är det visserligen jag som petat ut, MEN ÄNDÅ!!! Då tänkte jag att jag skulle ta mig lite kaffe i alla fall, men självklart är snabbkaffet slut och jag orkar väl inte stå där och brygga kaffe mitt på morgonkvisten!? Dessutom var mjölken av ett konstigt märke med en blågul kossa och reklam för Viking Line. Seriöst, vilken mjölk har reklam för Viking Line!? Nej, ge mig Arlas gröna mjölk eller ge mig ingen mjölk alls, säger jag! Så nu när jag inte fick något kaffe så kommer jag gå omkring som en zombie hela dagen. Taaaack! On top of that, så hade alla mina halsband trasslat ihop sig och alla vita linnen var ovanligt genomskinliga (eh...?) och jeansen är lite för stora och hasar ner. En bra start på dagen, huh?

Haha, hoppas ni hade en bättre morgon och får en fin dag. PuSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0