Boom boom boom I want you in my room

Japp, nu har jag pluggat en massa hääärlig SO -.- Nej okej, så farligt var det inte (dåss ganska intressant..) men inte så kul att sitta kvällen innan liksom. Men men. Just det, var ju på klassmötet också. Inte speciellt spännande, förutom att vissa huuligans nog kommer bli en smula buuusted, haha! Toobaadii! I morgon är det dags för skoljoggen, igen. Vi 9or har fått den fina möjligheten att springa två gånger, och i morgon ska vi springa vår andra gång och det är den viktiga när dom tar tid å allt. Hugaligen! Nej, nu ska jag fixa bra spring-musik, (hur ska man annars klara 7.5 km i skogen!?) och ladda över det till min fattig-mp3 jag har fått nöjet att låna. Som ni alla vet är min älskade iPod en smula uppblåst (?) så dagen till ära har jag tagit en sån där fin och klumpig liten sak man får om man prenumerar på några nummer av Illustrerad Vetenskap. Nu blir du väl stolt, Alonso?

Här är en så himla gullig låt med världens sötaste video! Ni som läser 9-5 har redan sett den men ändå ;)


Of Montreal - Tim I wish you where born a girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0