Dagens Planer

Haha, jaa jag tänkte gör att litet schema för dagen, annars kommer jag bara sitta här vid datorn och sen är klockan plötsligt åtta liksom... Och eftersom jag faktiskt är en duktig liten bloggerska (men mest för att jag inte har något bättre för mig) så tänkte jag dela med mig av det till er:

12.00 Dusch
12:30 Lunch
13:00 Matte

14:00 Paus
14:30 Matte
15:30 Paus
15:45 Matte

Och sen vet jag inte riktigt... Fan, det var ju inte ett så bra schema, men eftersom jag inte har några andra böcker hemma så kan jag ju inte plugga något annat, lyckat!

Haha, nu ringde min väckarklocka :D

Kommentarer
Postat av: ida

det brukar bli så.. fast jag gör aldrig det jag ska fast jag har ett schema ;)

2008-09-15 @ 19:58:22
URL: http://karlssonida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0