DOH sent igen

Äntligen klar med NO-läxan! Tycker NO är så otroligt tråkigt så jag brukar göra allt väldigt slarvigt och dåligt i sista sekund. Men ändå har jag lyckats skrapa åt mig ett VG :D Dock säger han (alltså NO-magistern) att det är rätt så svagt men om jag bara ansträngde mig så kunde jag få MVG. Okej, det kanske är att sikta lite väl högt (hallå vi har typ 14 ämnen till!?) men no way att jag tänker sänka mig liksom. Så det var bara att bita i det (jävligt) sura äpplet och göra en ordentlig läxa! Eller ja, jag läste ju inte ens igenom den när jag skrivit klart, men alltså... Haha, hoppas det blir okej i alla fall liksom! ;) Nej, nu mååste jag verkligen sova! Ha det bra och rösta för fan! Puss på babystjärten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0