Ett öga rött

Kollade lite på YouTube och kom in på lite klipp från Ett Öga Rött, HAHHAHA XD Jag var ju med och dansade i den filmen! Men det var faktiskt den roligaste filminspelningen jag har varit på, alla var så skojjiga XD Vi satt i en matsal halva natten och väntade på att bli filmade och sen fick hälften av alla regnrockar som var asfula, bara för att scenen skulle bli lite "drömlik" eller nåt. Men jag slapp :) Jag tror var 13 när vi spelade in den, men alla trodde att jag var 19 och jag tyckte det var väääldigt ballt! Haha :P Jag och några tjejer till fick dansa värsta sexårsdansen, och sen kom det med på reklamen, knaasigt! Och snäll som jag är så tänkte jag visa er den delen där jag är med; spola fram till 08:55 typ :D



Jag är den blonda tjejen i rött längst fram btw...

Kommentarer
Postat av: ellinor

Så sant !

men jag gillar denna låten som fasen ;)

2008-09-14 @ 22:37:45
URL: http://ellaabella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja visst är dom :D har beställt dom i rosa, blått och ett par svarta :D

2008-09-14 @ 22:44:07
URL: http://bejlaperidott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0