FAKK IT! Sent i dag igen...:/

Dåzz, inte bra att lägga sig sent dagen innan PROV!!! Känner att allt kommer gå åt pipsvängen alltså... :S Men å andra sidan tror jag alltid att jag ska få IG på proven, men det brukar gå rätt bra. Förutom den gången jag var heeelt säker på att jag hade ALLA rätt, men sen visade det sig att mer än hälften var fel. Rackarns! Ska försöka hinna skriva ett inlägg i morgon på morgonen, men vi får väl se hur det blir med det...

Puss och sov gott mina små gullungar (vilka ni nu är...?)


Kommentarer
Postat av: Liene

sv: Jag hade en bra helg, hoppas du hade det med:)



Hoppas det går bra på provet, det brukar med gå bättre för mig än förväntat.

2008-09-23 @ 06:57:03
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0