Frajdäj



Hej alla barn i Afrika! (kör en Maja)
Idag hade vi gympa på Forsgrénska, som varje fredag. (För er som inte vet/inte bor på Söder så är det ett bad/gym). Det var skitkul! Haha! Nej men alltså förut hade vi inte en så bra gympalärare, så jag ansträngde mig aldrig på gympan, men nu har vi en bra lärare och gör roliga grejer så jag kör fett seriöst! HAHA XD

Efter skolan lallade jag omkring med Maja, vi skulle låna toaletten på bibblan och då baxade jag nästan en bok XD Haha, nej men alltså jag råkade ta ut den till trapphuset (som inte hör till biblioteket) och så orkade jag inte gå in igen så jag la den utanför dörren. Sen åkte jag och Maja upp typ högst upp och chekkade utsikten (NOT!). I alla fall, när vi gick ner igen så hade någon tagit upp boken en trappa, HAHA WHAT LIKSOM!? Okej, nu berättar jag en massa knasigheter som ingen fattar igen...

Nu är jag hemma och borde egentligen skriva klart SO:n, men det kan jag göra i morgon... Snart ska jag träffa Majsen och Lollipop! HA DET! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0