Fy faan

Mår så jävla illa! Sprang ju skoljoggen idag, bläää! Men jag och Kornet klarade biffen på 50,47 och fick VG! YEEY! Men jag trodde jag skulle svimma precis när jag gick i mål för jag spurtade som faan sista biten. Förra gången vi sprang, för nån vecka sen, så var det inte alls speciellt jobbigt, men nu är jag lite förkykd så det blev tusen gånger värre! Värsta jag gjort på länge alltså! Och först skulle jag inte ens haft musik när jag sprang, för både fattighiPoden och trasigiPoden var SEPE! Men jag fick låna Max's iPod, TACK, you almost saved my life! I alla fall, sen mådde jag bättre och gick hem till Maja och åt lite lunch. Men när jag gick hem därifrån fick jag asont i magen och allt, så jag stannar hemma från eftermiddagens lektioner. Och ni som kommer påstå att jag skolkar kan ju bara gå och dö, jag mår verkligen inte bra! :@ Haha :P

Just det, gick just ni på Vecko Revyns hemsida och röstade på mig själv som årets blogg (HAHA PATETISKT) ni kan ju också göra det! Jag menar, att vinna över Kenza och LisaPlace kan väl inte vara speciellt svårt...? Eller va!?

http://www.veckorevyn.com/blogawards/arets-blogg/index.xml

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0