God morgon

Aloha! På fredagar äter vi lunch en timme senare, och har dessutom idrott som andra lektion, så alla brukar dö av hunger vid halv tolv-tiden :/ Men idag har jag faktiskt med mig ett äpple att livnära mig på under SO:n, haha! Funderar på att köpa ett sånt där team Blondinbella-linne.


Alltså inte för jag avgudar Bella eller nåt, men det är ju alltid kul att provocera liksom. Alla skulle typ titta med avsky om man hade det på sig, haha! Men det känns lite dyrt med 300:-, fast å andra sidan är det ju ett väldans ballt linne som bara säljs idag... Jaja, får väl se hur jag gör.

Dagens outfit är svarta leggings, svart "kjol", vit t-shirt med tryck och grå kofta. Bilden är väldigt usel (förlåtförlåtförlåt) men man kanske ser liite i alla fall ;)



Haha, om ni undrar vad fan det i bakgrunden så kan jag tala om att det är min garderob just nu; en klädstång och högar på golvet. FY! ;)

Puss på er allihopa och ha en strååålande dag!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ha en fin kväll. kramar

2008-09-05 @ 17:17:37
URL: http://moberg.devote.se
Postat av: Alexandra

Ja, eller hur, vill också ha linnet. Men tror inte att min plånbok vill det :/

2008-09-05 @ 19:36:49
URL: http://aleeexa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0