God natt

Tja, mitt förra inlägg blev ju lite "tungt" och väldans sorgset, men The Notebook kan faktiskt vara allvarlig ibland också. Fast jag kom på att det inte riktigt stämmer det där med att jag aldrig gråter. Alltså jag gråter typ aldrig för att jag är ledsen, däremot kan tårarna spruta när jag är väldigt upprörd och frustrerad. Typ när jag är arg. Jag vet inte varför, men det är så pinsamt för ofta när jag småbråkar med mina föräldrar så blir jag jättearg för dom har ju alltid så himla feel och jag har så rätt (hrm...). Så då börjar jag ofta gråta, och jag kan liksom inte hjälpa det! Men då tycker dom ju bara att jag är barnslig...
Men nog om tårar ;)

I morgon ska jag ha "hemkunskapsprov" vilket går ut på att jag ska laga en liten fiskgratäng... Förra året hade det inte varit några problem alls men nu har vi en ny lärare som man inte riktigt vet var man har än, nervöst!!! Men det går förhoppningsvis bra (=hela skiten blir bränd på utsidan men fiskblocken är fortfarande frysta inuti...)

Och just det, ni vet den underbara bloggtävlingen som jag ledde? Hon som hade tävlingen har typ tagit bort sin blogg!? Amen tack för den liksom! Jag var ju så stolt och glad, hela min dag förgylldes av tanken på mina 10 röster! Nä nu överdrev jag, men faktiskt, det var rätt synd :/ Hahah :P

Men ni får ha en bra natt allihopa, puss och kraam!

(Usch, jag skriver alltid så långa inlägg... Vem fan vill läsa ett helt inlägg om huruvida jag gråter eller inte liksom!? Stoppa mig någon!?)

Kommentarer
Postat av: natalie

sv: jaha okej men dina föräldrar da vart e dem ifrån?

2008-09-17 @ 00:18:32
URL: http://natalies.se
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

hm. smart idé, mem han hatar mig - får aldrig det jag vill ha! ehm. mja jag är sjuk typ, usch! men gud tack så jätte mycket . puss

2008-09-17 @ 07:52:59
URL: http://louisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0