God natt <3



Nu ska vi snart gå och lägga oss, håller på att döö av trötthet! Vi (alltså jag och Maja) har chillat toookigt och kollat på "Little Miss Sunshine". Jag hade inte sätt den förut, men alltå den var ju sjukt bra! så jääävla kul när lilla flcikan typ börjar strippa i skönhetstävlingen XD

Haha, när jag skulle hem till Maja så gick vi förbi kyrkogården. Och Maja typ pekade på ett valv och bah: "Tänk dig att påsen (från Barnhemmet) står där, bara står där helt stilla och stirra på dig. Men när du tittar igen är han borta...". Och jag blev fan asskraj och sen skriker hon BUU och jag typ skrek värsta panikskriket XD HAHA fyfaan vad rädd jag blev!

Haha, jaa det var lite av vår najsiga fredagskväll ^^ I morgon ska jag åka till Ikea, hoppas vi hittar några bra garderober för jag orkar inte ha mina kläder i kassar på golvet längre -.- ;)

MEN JUST DET!!! När jag och Maja väntade på Lydia lite tidigare idag så såg vi både Tomas DiLeva och Johan Glans! HAHAXD Vi bah WOOOW! Det är najs att bo på Söder alltså! ;)

Näjj hörrni, nu måste jag verkligen sova. Ha en trevlig natt, puss!

PS. Köpte inte ett Blondinbella-linne ändå, lite synd kanske, men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0