Hold on to your kite

Äej fast Eläjonår och Maijaah, nu får ni fan ta och lägga upp bilderna! *Zac-abstinens* HAHAHHAH trodde man var jätterolig, eller alltså det var ju egentligen inte på skojj eller alltså ehehe nu ska jag va tyst JAG DRAAAR *INTE* JAG STÅÅR KVAAAR!
 
Anyways, det var lite roligt idag när vi satt på BK efter det stora mötet (jag känner mig så teatralisk och dramatisk idag...) så kom tjejen i kassan/Senaaap fram och bah: "Tjejer hur gamla är ni egentligen?" Och vi trodde typ att vi hade gjort något fel och ställt till med knas och sa lite ängsligt att vi var 15. Och hon bah: "Aa, för mina kollegor tyckte att ni var snygga och undrade hur gamla ni va. Men dom trodde ni var 16, så dom gissade ganska rätt. Ni tycker väl inte att det är obehagligt eller nåt...?" Så kollar jag mot kassan och vem står där om inte Stekarn!? XD HAHAHAHAHA med såren på händerna (han har bränt sig på fritösen) och allt XD Fy fan, det va skojj ska ni veta :P

Men nu måste jag nog lägga mig, mina föräldrar tycker att jag sover för lite, och det kanske är en smula sant... Fast i och för sig, vilken 15-åring lider inte av sömnbrist?

Kommentarer
Postat av: milou

HAHA SCHTEKARN KLAPPAR DIG ME FRITÖSHANDEN

2008-09-29 @ 08:31:33
Postat av: The Notebook

milou: haha stekarn bjuder på megabillig milkshake som han gjort med fritöshanden XD

2008-09-29 @ 08:33:30
URL: http://marsmallowsfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0