Höstfeelings



Idag när det regnade så fick jag världens längtan efter hösten! Halloween, mysiga koftor, att sitta inne med en massa ljus och höra regnet smattra mot fönstret (med risk för att låta smörig...). Nej men jag tycker verkligen hösten är grymt mysig! Okej, att sitta i en park en varm sommarnatt är ju inte heller så pjåkigt, men just nu har jag inget behov av sol och bad, GE MIG HÖST FÖR FAN! ;D Jag kanske är lite konstig, men jag längtar verkligen efter att det ska bli mörkt redan vid fyra på eftermiddagen. För någon vecka sedan kändes hösten bara sjukligt deprimerande, men nu vill jag bara att det ska regna dygnet runt! Längtar inte ni också efter hösten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0