Hunden

AAAAAARGHHH! JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG PÅ VÅR MATTELÄRARE ALONSO JUST NU!!! :@ Jag, Eleonor och Kornet hade värsta fajten med honom idag på NO:n, han var så orättvis och sa en massa helt sjuka saker. Orkar inte skriva, men jag trodde inte att han kunde mena allvar med det han sa! Men sen släppte jag det i alla fall lite, men nu berätta jag hela grejen för Signe på väg hem från yogan, och jag är bara så himla upprörd just nu! Gaaah! Haha :P

Hur som helst, jag och Signe tog sällis med Joar som skulle till vattenpolon. På badet (eriksdals) träffade vi Fältarn/Emils beste ven XD Han skulle också på yoga så vi fick ju lite trevligt sällskap... NOT! Haha, men det var jätteskönt! Men grymt jobbigt, känns som mina knäleder gått av typ :S Det roligaste var när man skulle "knyta" benen runt öronen på något mystiskt vis XD HAHAHAHHA värsta Kalle (NO MAHBS!) Nej, så det var kul, ska definitivt fortsätta. Nu ska jag äta middag och plugga lite, kolla på omröstningen av Idol också om jag hinner. *Heja Lars och Johan!* ;) Ha're!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0