Im so sorry my lovers

Hann inte skriva i morse, och sen har jag pluggat hela eftermiddagen, matte... Haha, det slog mig just att jag fattat mer än vad jag trodde, pjuuuh säger jag bara! I morgon blir det antagligen magdans med Signe. HAHAHHAHAH XD Fyfaan va kul att stå där med alla "Tant Raffa" som shejkar hängrövarna XD Okej, det kanske snarare är typ 20åringar där, men ändå...

I natt drömde jag att jag var på väärsta resan i typ Grekland eller nåt annat najsigt och varmt land. När väckarklockan ringde, tänkte jag att "vem faan ställer klockan på semsetern!!???" och sen kom den bittra sanningen över mig... DÅZ! Haha, men jag lände på mig att det skulle bli en bra dag, trots allt, och det blev det! Alltså inget speciellt så, men en bra dag helt enkelt :P Nu ska jag lyssna på Regina Spektor riva remsor till min trasmatta ;)

Bezos



Hotel Song - Regina Spektor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0