I've got the power!

Signe och jag kom precis hem från gymmet, huvudvärken gick lite över så jag tränade också. Så bra att vi äntligen kommit igång, vaddå inte tränat på hela sommaren liksom... :S Men jag tog minsann 210 kg i benpress, LITE STOLT! :B Haha, men å andra sidan klarade jag knappt någon "dra-hårt-med-armarna-i-en-tung-spak"-grej ;)

Nu har vi ätit kebab/falafel och det var den vanliga muppen i kassan, så jag behövde inte säga vad jag ville ha, det vet han ju redan (förvånad?). Man är inte stammis på Folkets, man är fan inte det!!! (Eller tydligen så är man det... DOH! :S) Jaja, nu ska vi snart på klassmöte. Det kommer bli världens smygmahbs hälsar SIgne. Så sant så sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0