JAG DOG

Jag kan inte koncentrera mig på läxorna så jag kan berätta om "The day of my life" sitället:
Jag, Maja, Elli, Johanna, Maria och Filippa gick alltså på den här galapremiären av HSM 3 (eller alltså, vi såg ju inte filmen men vi stod utanför och chekkade in röda matta precis som alla fjortisar i hela Stockholm :D). Vi lyckades knipa asbra platser och sen kom dom och AHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!! SERIÖST JAG DÖR! NI VET INTE HUR JÄVLA GLAD JAG BLEV NÄR VÄLDENS SNYGGASTE MÄNNISKA STÅR TYP TVÅ DECIMETER BORT OCH BAH: HI GUYS!!!!!!!! Haha, okej jag kanske är världens barnsligaste person, men alltså det här är fan bästa dagen i mitt jävla liv! Lite synd att vi inte fick nån autograf (vi hånade alla med block och penna men ångrade det sen..) men alltså vi blev liksom helt chockade och förstenade!!!!! DET ÄR SAAAANT! HEHRRRREEE GUD JAG DÖÖÖÖÖRRRR alltså ni fattar inte hur glad jag är!! SHIT MAN säger jag bara! Bilder kommer så fort Maja och Elli laddat upp dom ^^

GAAAAAAAAHHHHHH! ZAC EFRON LIKSOM! FUCKIN ZAC EFRON <3<3<33<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Elli

MINNET FÖR LIVET INGEBORG!!!!

2008-09-28 @ 22:31:35
URL: http://livetsomelli.blogg.se/
Postat av: The Notebook

elli: JAAA! BÄSTA MINNET ;D

2008-09-29 @ 08:34:11
URL: http://marsmallowsfluff.blogg.se/
Postat av: michelle

Herregud, jag förstår dig verkligen XD Jag såg filmen, och jag grät också!

2008-10-01 @ 19:43:53
URL: http://miiiiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0