JAG HAR BESTÄMT MIG!

Jag och mamma åkte som sagt ut till Sumpan och kollade på tyger. Och nu har jag bestämt vad jag ska göra för klänning! En svart, lite "empire-inspirerad" klänning, med pärlbrodyr på banden och i urringningen. Okej kanske lite svårt att fatta men lite så här:



Hittade ingen bra bild, men lite som den svarta, fast med markerad midja och annorlunda överdel. Tror det blir fint =) I alla fall, när vi köpt tyget kollade vi i lite andra affärer och sen gick vi och åt på en indisk restaurang, mumsfillibabba! ;D När vi kom hem satte jag mig med guuuraan och nu har jag plonkat sen dess ^^ Men den har precis fått nya strängar och blivit fixad lite med, så man måste trycka så jäävla hårt. Har ingen känsel kvar i fingertopparna alltså! Och om man försöker spela barreackord så slicar man fan upp fingrarna! Inte rolig! ;)

Shit, måste verkligen plugga matte nu, VI HAR JU PROV I MORGON FÖR I HELLSKOTTA! Önska mig lycka till suckers <3

Kommentarer
Postat av: Ostbollen

Övermorrn

2008-09-23 @ 18:50:29
URL: http://cheeseballz.blogg.se/
Postat av: Ostbollen

tänkte fel

2008-09-23 @ 18:50:57
URL: http://cheeseballz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0