Jag tror jag döör

Bläää är helt jävla slut! Inget partajande i kväll inte! Haha, i alla fall, efter skolan gick jag och Signe på magdans XD Haha, det var som vi trodde med en massa (halv-)tanter som skakade rumpa iförda höftskynken med såna där grejjor som skramlar när man shejkar XD HAHAHAH! Men det var fan skitasvårt och en och en halv timme långt så vi får väl se om jag fortsätter... Signe hatade det i alla fall (suprised?) :P Sen tränade vi lite på gymmet också.

LIte senare träffade vi Ella ett tag. Sen blev vi mongotrötta och nu har jag och Siggis strandat i sängen (eller hon får hårda madrasser på golvet, muhahhaha) och nu ska vi kolla på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0