Kind of tired

Puh, är hemma nu. Kollade lite på jeans och vi blev förvånade över hur sjukt fult Cheap Monday-jeans sitter! Okej, inte alla modeller kanske, men de flesta hade fickor som typ satt snett så det såg ut som om man hade världens bredaste rumpa. Nej fy! Men Signe kammade hem två par Nudie-jeans i alla fall och jag gjorde ett litet trevligt impuls-köp =) (Told ya! ;) Nu lyssnar jag på "den där gulliga nörden från Idol, du vet han med röd tröja" aka Lars Eriksson. Han har gjort flera låtar, och alla är så himla bra! Laddade ner från Facebook, typ iLike eller nåt. You go do! Nu ska jag äta pizza (tur att man har gymkort...) Puss



Jag kunde ju inte låta bli att köpa den här guldiga lilla tingesten från Gina Tricot. Utjatad, jag vet, men asball! Kanske på nyår eller nästa sommar? Eller vafaan, varför inte en vanlig dag? ;)


Och om jag klipper bort tvättrådslappen så kan man ha den ut och in också, nästan ännu finare... Clever! :B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0