M I R O MIRO KIDS!

Haha, jag och Maja har precis kollat på gamla Miro-filmer, FY FAN VA KUL!!! XD Jag ramlar av scenen i ett nummer (för typ tre år sen) och det ser så jääääkla kul ut! Till och med lilla pappa skrattade så han grät XD Och alla ser så himlans kul ut! Synd att det inte finns på YouTube bara :/ Eller tur, för jag skulle sjunga Sound Of Music helt själv, och det är så sjuuuukt ljus och jag visste inte hur man tog höga toner då så det är skitfalskt. Vilken jävla skaaam!!! Men kul att skratta åt =D

DOH, har inte pluggat någonting i dag... Jag som typ planerat att jag skulle köra värsta pluggiskvällen... Men det blir i morgon i stället med Signe. OCH HON SKA OCKSÅ KÖPA GYMKORTET NU!!! Så nu blir det yoga, spinning och en massa annat skojj så ofta det går. Let's make it to After Ski -09, eller? Haha, eftersom Beach -08 snarare blev Sumo -08... HHÖHÖ :D

Rackarns, hittade inga spännande bilder dom är på den andra datorn... Ni får nöja er med den otrooooligt spännande texten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0