Måndag

Halli hallå! Ny vecka nya tag eller vad säger ni? Haha, nej jag skojja ^^ Idag var det helt okej i skolan, ganska kul på gympan men framförallt på SO:n. Jag, Ivan och Ivan satt och skojjade om musselgrejjer XD Haha, alltså det låter säkert inte kul nu men då var det bland det roligaste jag varit med om XD Så här sa vi tillexempel:

*Glassbilslåten*
-Mamma, mamma! Titta det är musselbilen!

"Det är jag som är den Glada Musslan"

Och sen kom vi på att man borde ha med det i Svampbob, istället för Krångliga Krabban skulle det vara specialavsnitt med Glada Musslan.

HAHAHHAHAHAH alltså det var sjukt roligt, men ingen annan fattar nog... :/ Synd om er =B

Efter skolan kollade jag och Signe lite på H&M och dom har skitsnygga kläder just nu tycker jag. Jag gillar vekligen höstmodet för det är ofta väldigt preppy och "skolflickigt" och det är ju såå snyggt!

Snart ska vi plugga lite, wish us luck!

Kommentarer
Postat av: Elli

Hahah, ivan skrattade ju så att han grät:P

Vaddå finaste bakrunden? ;)

2008-09-08 @ 20:23:57
Postat av: The Notebook

elli: haha ja vet XD

mm visst e den :B

2008-09-08 @ 21:05:29
URL: http://marsmallowsfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0