Men fuck it!

Kom hem från Jesus-grejen typ kvart över 9 och sen dess har jag spelat gitarr! MEN GAAAAHHH! JAG MÅSTE JU PLUGGA! PROV I MORGON OCH MASSA INLÄMMNINGAR! Haha, men alltså helt seriöst, på sista tiden har jag spelat bort tiden :S Okej, bättre än att data bort den (-.-) but still! Men jag kan faktiskt "Dancing in the Moonlight" nu, med plock och allt :D Haha, som om den var så svår... ;) Just det, Povel om du läser det här (ja, han gör tydligen det ibland...) så kan jag upplysa dig om att jag började spela gitarr i vintras ^^

I alla fall, det var kul på aspirant-mötet. Så heter det egentligen, så när jag snackar om "Livets Ord" eller "Jesus-grejen" eller whatever, så är det antagligen det jag menar ;) Så nu vet ni det! Men nu mååste jag verkligen slänga mig på matte-, so-, spanska- och engelskaböckerna!!! PANIK! Ingen sömn i natt heller... Till alla som inte börjat 9an än; KLAGA INTE FÖR DET BLIR VÄRRE! Hahah. Puss



Btw, gjorde en liten ball header till Maja och för ett tag sen fixade jag ju Signes design. Börjar få lite skills på det hära! ;D

Kommentarer
Postat av: jonnagustavsson

shiit vilken fin blogg ;o :D

2008-09-24 @ 23:40:50
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0