Nu: Matematik

Bajskorv, nu måste jag plugga! Hur ska det gå till liksom, jag är ju så himla trött...? Har varit som en sömngångare hela dagen, känner mig allmänt seg och hängig. Fast sen lyssnade jag på den här låten, och då blev allting lite bättre. Faktiskt. Är inte musik verkligen en räddare i nöden?

Just det, såg min tapet i reklamen för Jetset-klockorna, excellent :P

Just det 2, åh, idag när jag och Signe gick i Sergelgången stod det en liten pojke och spelade fiol! Han var kanske 7-8 år och huvudet fullt med så blonda lockar. Så otroligt gulligt!

Kommentarer
Postat av: Liene

Jag har med varit trött idag.

Hoppas du är piggare imorgon:)

Jag håller med dig om det där om musiken.

2008-09-20 @ 20:10:37
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0