Ruffset, Millan och Borgen RULES

Rubriken, WTF!? XD

I alla fall, har precis varit och gymmat med Natta och Milly, najs! Sen solade vi också och jag stängde av facetanning, unlike me, huh!? ;) Nej men det var egentligen inte meningen, men nu blur jag ju inte skrynklig som gammal :P (Säger hon som aldrig använder solkräm...)

Nu ska jag ta mig ett lååångt bad och sen ska jag välja ut kläder till i morgon, för det är ju "the BIG DAY" a.k.a SKOLFOTO!!! Shit :S Ha en bra kväll, puss!

BTW, min iPod är fan cpigare än någonsin, jag mååååste ha den nya Nano, så jävla ball!

Kommentarer
Postat av: ruffsi

INGEBORG VÄRSTA RUBRIKEN JU , VI SKA JU VA MED I TIDNINGEN WIE :)

2008-09-11 @ 21:46:19
URL: http://ruffsiarokej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0