Så jävla trött

Hej hopp jag orkar verkligen inte skriva värsta inlägget om gårdagen för jag är alldeles för trött. Men det var helt crazy och väääldigt misslyckat, men ändå spännande :B Haha! Nu är jag hemma hos Signe och vi har ätit pizza och kollat på Torkel I Knipa :D Håller typ på att bli förkyld, jobbigt! Nu orkar jag inte skriva mer men jag hoppas att alla får en rolig lördagskväll :)

Just det, what the fucks up med det iskalla vädret!? Jag och Signe langade fram dunjackorna, så himla sköönt!

Dagens låt:


Lou Reed - Take A Walk On The Wild Side

Och en bra cover av bästaste The Strokes:


(Hör ni att refrängen låter nästan precis som Always where I need to be med The Kooks? Vem har samplat vem...? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0