Sajk

Smsade just lite med *****, vi har typ inte pratat på ett halvår! :S Alltså det är helt vrickat, det där var old times liksom, och helt cp en grej han sa. Från den ena till den andra till den tredje, bara sådär. Haha, ingen fattar nåt, men jag kan lova att jag fattar minst! Allt är helt twisted just nu!

Okej, ni behöver inte ens läsa det där!
Nu ska jag i alla fall sova på saken, i morgon är det tisdag. Vad händer då månntro? Haha, Signe vi måste gå och köpa det där nedrans kortet snart! Jaa, och titta (inte) på videon på Milous blogg, den är sepestörningarnas konung! (Haha, WTF?) Ibland fattar jag inte själv vad jag mumlar om, men idag hände det ovanligt ofta, livet är inte lätt när man är övertrött kan jag lova er! Puss och god natt, eder Ingeborg Anna Gisela

PS: JAG HAR VISST SÄTT SIMON SNÖ STOPPA IN FINGRARNA I NÄSBORRARNA OCH DRA UPP NÄSAN TYP TILL ÖGONEN! DET ÄR SANT! JAG HITTAR INTE PÅ, DET ÄR BARA SIMON SOM SKÄMS FÖR SIN KONSTIGA NÄSA! Så det så... Ehe darjda <3


Kommentarer
Postat av: Långbens okända tvilling;)

Nähä, det var väl inta alls konstigt...tripp, trall och trull:9



Nu har jag uppdaterat, bara för din skulle;)



PUSS

2008-09-02 @ 15:55:04
URL: http://cheeseballz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0