Schizzahkke

Kom just hem från skolan, var faktiskt ganska kul idag... Eller bara på gympan, för det kom två stycken från Tony Irvings danskola och hade lektion i salsa och cha cha! Så himla roligt! Gud, jag måste verkligen börja dansa igen, Miro Kids anyone!? Haha nej jag skojja! Nu ska jag plugga lite NO, skulle ju gjor det i går men jag hade ju tankarna på lite annat (läs: Zac Efron) så det får bli i dag istället. Lite senare kommer mina små kusiner hit och vi ska "vakta" dom lite medan deras pappa ska spela golf ;) Eh, ja, det är typ min dag... Hur har er dag varit?


Dagens: Linne och tröja från H&M, jeans från Levi's, pärlörhängen och guldhalsband

Kommentarer
Postat av: Lia

hahhahaha kanske det ;)

2008-09-29 @ 16:02:21
URL: http://bebbo.webblogg.se/
Postat av: GM

Haha ja inte lätt att veta allt många gånger Haha :P Visste inte ens att det fanns sådana mössor egentligen tror jag :)



Men visst är dom snygga, det är dom helt klart :D



Ha det så bra.



2008-09-29 @ 19:01:52
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0