Sjåår Abbalååra

Jag och Signe var ju som sagt och gymmade lite, och fyfaan tror aldrig jag svettats så mycket! Vi typ smälte bort... Men det var inte så jobbigt alls, weird. Skulle gått på Hathay Yoga men orkade inte pallara mig dit till halv elva, men kanske nästa söndag för det verkar så najs. Just det, sen träffade vi Max där också, han höll på i någon skillad maskin ;) Haha, sen var det en galen tant där som kallade en annan tant för nazist-kärring, och dampade på alla som inte var nakna... :S XD I alla fall, efter det gick jag och Milou till Sandys i Götgatsbacken och åt lite lunch. Sen gick vi hem till henne och spelade lite gitarr, snackade om "The Land of Possibilities" ;D Nu är jag hemma och ska plugga matte (igen). Yeey, indeed... -.-



(Milous bilder)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0