Sleeping pills

Har just haft lite föreläsningar av Daddy DJ om gitarrspelande. Och minsann, ser jag inte en liten flicka som kan ta barréackord? (Alltså jag) (Alltså ett) (Alltså inte så snitsigt)

I alla fall, i morgon är det back to business igen. Jag längtar, NOT! Ska bli riktigt jävla kefft faktiskt... :/ Och dessutom kommer jag typ få plugga hela kvällen i morgon också, eftersom jag inte gjorde det idag... Men hallå, jag fixade faktiskt så att jag fått nästan 80 unika besökare!? Okej, okej, ni kanske inte tycker det är så himlans mycket. Men put it this way; för att ha gått från 22 läsare om dagen till ca 80, på en enda dag, det är väl rätt duktigt? Speciellt med tanke på att det inte är varken en fotoblogg elle modeblogg. Det är ju bara en blogg om...lilla mig! HAHAHHA ;D

Alltså, jag har blivit en (redig) smula beroende av att blogga... Tänker hela tiden "Åh, det där ska jag skriva om i bloggen". "Hej, jag heter Ingeborg och är bloggoman" "HEEJ INGEBORG"

Nej, nu fåre fanimej va nog! Nu ska här sovas, eller först ska jag läsa ett ryykande färskt nummer av Damernas Värld -.- Min mamma prenumerar på den för att man fick ett fint läppglans och något mer onödigt, hon gör ofta såna saker... Men det är ju trevligt det med ;)

PS: RÖÖÖÖÖSTA!
http://blondinh.blogg.se/2008/september/veckans-blogg-1.html#comment

Kommentarer
Postat av: Bella

haha, tack tack :)

2008-09-15 @ 23:34:32
URL: http://mongocrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0