Tisdag

Aloha! Idag var jag övertrött hela dagen, så allt har varit ETT HUNDRA PROCENT GALENSKAP! Haha, nej men jag skojjaaaah! Hahah, men det var fett kul på mentormötet, fick ju massage av SAM och allt! HAHAHAH XD Efter plugget satt man kvar i skolan till halv fem!? "I just can't get enough!" Fetaste cp! Sen chillade jag och Maja gaaaaleet, bland annat langade vi ett flygplan med "våra" telefonnummer till grabbarna på Wayne's, TUFFT! Men nu måste jag plugga, har huuur mycket läxor som helst (nu överdrev jag...). Men grejen är den (EY!) att i morgon kan jag inte estudiar porque me y La Rufsitufsa vamos a gå till  aspirant-grejjsamojjsat eller vad det heter :P Haha, ni ser själva hur sajkad jag är just nu XD AJAJAJJAJAJAJAJAJJA VII TROOOOR! NU = GOOD STUFF D! Jippikajejj på er mina trogna läsare! Snart uppe i 50 000 om dagen, BLONDINBELLA KÄNN DIG HOTAD DIN FULE FAN! Haha, men alltså nu drivade jag igen, du är inte sååååå ful. HAHAH XD Jappejonet (ey elli) sitter och skrattar och skojjar med sig själv, WHATS UP MED DET!? Nej, nu ska jag banne mig plugga! PUSS

PS: JAG OCH ELEONOR ÄR JÄTTEDUKTIGA OCH JÄTTENYTTIGA!!!!! VI AVSTOD FAKTISKT FRÅN TYP VÄÄRLDENS GODASTE CUPCAKES! *Round of applause*


"I'm soo sexy sexy SEXY! I need your love lalalla sen kommer jag inte ihåg"

Kommentarer
Postat av: milou

HAHA NEJ!? ELLI ÅT MASSA MUFFINS PÅ MENTORMÖTET :S :S :S

2008-09-02 @ 22:14:44
URL: http://miou.blogg.se/
Postat av: m,

asså ingeborg me like you ALOT! hahahah, men hörru! vadå bilringen liksom? -_- bilden!?hahaha!

jajajajaj vii troooooooooore!

2008-09-03 @ 16:41:10
URL: http://majjjahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0