Tisdag

Ja, idag var det ju som sagt den ökända skoljoggen. Men det var faktiskt inte sååå jobbigt tyckte jag, hade liksom förväntat mig en skräckupplevelse och att komma typ sist :/ Men jag kom faktisk fyra av tjejerna! Minsann! Haha, fast å andra sidan var det verkligen inte många som sprang...

På eftermiddagen åkte jag och Signe och mötte Elli, Cillan och Lydia i Farsta Centrum! Haha, dom bor gaanska nära och ville kolla i lite affärer där. Jag och Signe trodde vi gjorde väärsta kapet när vi köpte två kilo vindruvor VAR för 10kr/kg. Vi bah: WOOW FAN VA NAAJS! Men sen var det tydligen såna med kärnor, och dom går ju inte att äta så vi kände oss riktigt lurade :/ ;D Och killen i kassan skrattade typ jättemycket åt oss (jag fattar inte varför...) och trodde att vi va syskon :P

Sen gick jag och Signe hem till henne och pluggade lite. Yeah, that's kind of it! ;D Eller jo, just det, jag såg Kenza på Konsum på Slussen också, tuuuft! Haha, borde gått fram och frågat om aoutograf och så, så kunde hon länkat till mig på sin blogg och så bah 20 000 läsare om dan, PANG BOOM! HAHA, fuck varför gjorde jag inte det!? SKOJJA XD

Nej, hörrni, nu ska jag sova. I morgon väntar en tuff NO-lektion, jag ska redovisa om hjärnan som jag forskat lite om, och jag känner mig lååångt i från förberedd... :S Men det är bara att hoppas på flyt, aight?

<3


Vindruvan mycken billig i Farsta Centrum


Dagens outfit, riiktigt ful bild på mig samt en massa vindruvor. TRE-I-EN!


Kepan var självklart på! (Och gravidmagen också för den delen...!? :S)


Signe lekte Lisa Place


Drop it like its HOOOT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0