Tuurstag

Aboo mina små katter! Idag avslöjades hemligheten som jag och Maja ruvade på :P Nej, det var faktiskt inget roligt alls, bara hemskt :( I alla fall så var det kul på dramat, jag, Maja och Kornet gjorde tuffaste sketchen, haha! Sen hittade jag tuffaste sexårs-kepsen! Den blev min trogne följeslagare under resten av dagen. Men egentligen skulle jag villja ha min egna gamla kepa, "Skolstart 1999" fatta ballt liksom!

På rasten chillade man tossigt, spännande när bejbihuliganerna skulle fajtas lite :B Vi följde det hela på bänken på tryggt avstånd, bättre än bio måste jag faktiskt säga :D Höhö

Efter skolan gick den lilla råttpluggisen hem och pluggade. Har faktiskt hunnit med lite matte, lite NO och lite SO, jag tycker jag var duktig faktiskt! Skojjjja Men jag är absolut inte klar med SO:n, är det någon som är det föresten!? Men han (min lärare) tycker ju det är ok om man lämnar in försent, så det är klart man utnyttjar't! ;)

Just det, SKOLMATEN VAR GOD IDAG! Hahah XD Och då menar jag inte god för att vara skolmat, utan god-god! HAHAHHA XD Vad har hänt med världen!? Nääe, nu får ni ha det så bra alla mina små kycklingar, så hörs vi inom en snar framtid!
<3


BANG bang BOOM boom CRASH MISTER COOL


Skitnödig fjortis, anyone!?


Yo gangsta!


Ehöö råck änn råll minsann!


Strike a pose, niggah!


Fetaste huliganposen, Maria Elementars spexfoto is da shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0